Feel free to translate!

zondag 22 januari 2017

Vintage

Hallo allemaal,

Vandaag start een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes met het thema Vintage. Voor deze challenge mocht ik gastdesigner zijn en heb deze kaart gemaakt:


Nou moet ik eerlijk zeggen dat dit voor mij een hele uitdaging was want ik maak eigenlijk nooit vintagekaarten. Toch was het leuk om te maken en ik hoop dat hij in de smaak valt! ;-)

Deze kaart heb ik gestuurd naar een lieve meid. Ze heeft het slechte bericht gekregen dat ze borstkanker heeft en gaat een zware tijd tegemoet. Je kunt zo weinig doen en voelt je machteloos maar een kaartje is natuurlijk altijd leuk om te ontvangen. Ze heeft me al laten weten dat ze er erg blij mee is.

In mijn vorige post meldde ik dat ik met een kerstkaart maar liefst vijf keer in de prijzen ben gevallen. Inmiddels is dit zelfs zes keer! Dus ik ben echt zeer vereerd.

Ik wens jullie nog een fijne zondag en alvast een goede week!
Lieve groetjes, Wendy

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt, Wendy. Zoveel mooie details erbij, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Een kaart kan veel steun geven. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart! Sfeervol! groetjes, marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Wendy, 6 keer! Geweldig!
    En deze kaart is ook prachtig! Voor de meesten van ons was het uit onze comfortzone gaan hoor! Het is jou prima gelukt!!
    Dank je dat je gastdesigner wilde zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww schitterende kaart,
    heel mooi, en leuk hoe je die takjes
    achter het strikje laat komen ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wendy ik dacht....zit ik op het blog van Wendy? hihi
    Wat gaaf gedaan zeg, dit zou ik af en toe maar vaker doen!
    Het ziet er prachtig uit en wat een super mooi voorbeeld op het K&K blog, altijd een eer om gast DT te mogen zijn hè!
    Fijne week .... liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart!! Wendy.
    Superleuk gedaan, het plaatje is ook erg leuk.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn stijl is het ook niet Wendy, maar je hebt een mooi voorbeeldkaartje gemaakt voor op ons blog!En het is altijd fijn als er iemand aan je denkt in een mindere periode.
    Bij mijn kaartje ligt het vintage tintje in de uitstraling van de stempels die ik gebruikt heb.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wendy, ik zag deze kaart in Bloglovin voorbij komen en vond het meteen al mooi, het lijkt wel kant die mooie cremekleurige randjes en wat een lief plaatje, ik ben er weg van. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met die schattige tekst op de labeltjes en het is niet te zien dat dit "jouw ding" niet is, perfect! Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog bezoekt! Ik waardeer het dat je een berichtje achterlaat en lees het met veel plezier! Dankjewel!

Thanks for visiting my blog and for leaving a comment!

Groetjes, Wendy